måndag 25 maj 2009

Jag blir kär i kvällar på tak, i romantiska platser, i fragment och scener ur filmer, i fragment och arrangemang i musik, i cigaretter på dom mest välvalda av platser, i vackra människor som är som drömbilder, i ett fåtal böcker, det är så förfärligt synd att det inte är saker som kan bli kär i en tillbaks.

Två veckor av mer eller mindre bestående besök har verkligen vart himmelen, ni är alla välkomna när som helst i princip. Jag har så mycket jag vill visa här, fast det är sällan jag kan visa dom i exakt dom situationer och med dom människor jag vill visa dom för er. Hoppas det var lika trevligt för er som det var för mig, vi ses om en inte alltför lång stund!

1 kommentar:

  1. Du har så rätt i det där! Fin iaktagelse!


    Bilden på jason schwartzman gör mig förresten sjukt peppad på att skaffa mustasch. Fast det beror nog mycket på att han får dela en balkong-cigarett med natalie portman i paris, medan jag sitter här och känner mig smått tragisk.

    Nåväl, tack för senast, det var fantastiskt trevligt!

    SvaraRadera