fredag 10 juni 2011

Hej pojkar!

Livet har sin gång. Jag sitter i köket med en ljummen Andersson och läser Knausgård, fönstret står öppet. Det är fantastiskt bra, alltihop. Det är inte lika varmt som hos er eller i Happis men att det är sommar går inte att ta miste på. I onsdags träffade jag Erik Erlanson på andra långgatan, det blev en fin kväll. Det var han som kom fram till mig, han sa att han tog det på jeansjackan, att det var jag. Igår tog jag det lugnt, var till och med ute och sprang, och helnykter hela dagen. Ikväll blir det andra takter, fast tränat har jag ändå gjort. Annars har det varit mest power pop under dagen, faktiskt. Det känns som somrigt. Här är en pärla till singel, tydligen det enda de nånsin släppt.

Famous Players - Who's kissing you 7" (1980)

Redan nästa helg kommer jag upp igen. Livet inte bara har sin gång, fort går det också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar