onsdag 31 augusti 2011



14 kommentarer:

  1. kolla här då... nåns snopp som jag fotat. vet inte vems det är bara

    http://s3.amazonaws.com/data.tumblr.com/tumblr_loh7nrTt1c1qjgtxqo1_1280.png?AWSAccessKeyId=AKIAJ6IHWSU3BX3X7X3Q&Expires=1314893412&Signature=8SjbJ%2FEeOZdT%2BXLuWRbD1%2B9Lntk%3D

    SvaraRadera
  2. länken fungerar inte för mig men det är ju torkels om det är samma bild som på din tumblr. lätt som en plätt att se!

    SvaraRadera
  3. är du säker? jag tänker pga byxorna ej torkels.. har en annan bild på torkels faktiskt som jag kan jämföra med

    SvaraRadera
  4. trist me länken förresten tråkit

    SvaraRadera
  5. har du visat att du är en människa än albin?

    SvaraRadera
  6. vi borde starta upp chatverksamheten nu

    SvaraRadera
  7. när alla är ingenstans men OCKSÅ överallt

    SvaraRadera
  8. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  9. jag pluggar så det kanske man skulle kunna säga att jag har. fast idag har jag varit omänsklig, när jag borde ha läst.

    SvaraRadera
  10. om det är den bild jag tror tycker jag att byxorna tyder lika mycket på att det är torkel som allt det andra; toaletten på andra lång(visst?), jackan.

    SvaraRadera
  11. dagens skiva är helt klart scary monsters. fy farao vad bra.

    SvaraRadera
  12. vad pluggar du? Litt vet? Är alla trevliga? alla som pluggar litt vet är trevliga

    SvaraRadera
  13. Nathan Fillion ringde, han ville ha sitt mysiga leende tillbaka!

    SvaraRadera
  14. jag pluggar idéhistoria b. alla är enfaldiga, förutom de två pensionärerna som båda heter göran.

    SvaraRadera