fredag 26 juni 2009

det är okej om jag dör nu, gud
det är okej om jag dör nu, gud
det är okej om jag dör nu, men tänk på min mamma
hon kommer bli helt förstörd

jag och linus har pratat om det, att den enda musiken vi verkligen älskar, är sorglig musik. jag blir lite förälskad när jag hör någon beskriva exakt hur jag känner mig, eller hur jag kände mig förut. jag trivs lite med med att må jättedåligt ena dagen, och inte känna någonting andra dagen. det är väl alltid att föredra att inte känna någonting, såvida det inte är konstant. jag ska bort och inte känna nånting snart, och det kommer bli så väldigt skönt.

2 kommentarer:

  1. hälsa på! i norrköping alltså! jag sticker dit på söndag och är där tills den 20-25e juli. ni är varmt välkomna innan 18e eller efter 20e förmodligast!

    SvaraRadera
  2. önskar jag kunde komma och hälsa på. men jag ska ju själv bort. tänk när vi kommer hem igen vad skönt det blir. fast nu vill jag verkligen bara bort bort bort

    SvaraRadera