torsdag 19 januari 2012

Jag har kollat igenom en hel del gamla inlägg. Och det har faktiskt gett mig lite perspektiv. Man har ju på vissa sätt inte förändrats särskilt mycket – även då skrev man lite pinsamma grejer, en del lyckade också, man mådde dåligt ibland, men man hade också kul.

Samtidigt som man har utvecklats som person. Jag tänker i alla fall att jag har det. Kanske är det för att jag till grunden är optimist.

Men när ångesten drabbar en tycker jag att allt känns så oerhört definitivt. Då kan å﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽s av ag tror ändå på uske är det för att jag till grunden är optimist. Men ibland när jag drabbas av ag tror ändå på udet vara skönt att ha en sådan konkret dokumentation av ens liv att blicka tillbaka på. Så man kanske förstår lite bättre vem man har varit och varför man blivit som man är.


P.S Har inte köpt en snusdosa på snart en månad! (Vill inte vara en absolutist, men ändå skönt att inte vara beroende) D.S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar