torsdag 15 september 2011

Backstreet boys

Jag gjorde en spotify-lista för någon eller några dagar sedan. Den kan kännas lite konstig, även för mig, fast jag tycker om den. I den bästa av världar(förlåt mig Leibniz, man ska inte sparka på de redan liggande, eller döda för den delen) kanske någon av er också gör det. Det gör väl hur som helst ingen skada varken att lägga upp den eller att skriva en liten bit om det.
Den fick i alla fall heta backstreet boys; såna som vi kan tänkas vara - jag låtsas gärna. Jag jobbar på en liknande med arbetsnamnet Queen of my block.


Er enfaldige

4 kommentarer:

  1. namnet har ingenting att göra med det där pojkbandet från 90-talet.

    SvaraRadera
  2. gillar b.a.b.y. med rachel sweet!

    SvaraRadera
  3. asså, lyssnar alkberg nu. Satte på första låten, jag är alldeles nervös. Jag vet redan att det är ett mästerverk. Ganska härlig känsla att man vet att man kommer tycka att det är så bra som man kommer tycka eftersom det är så bra som jag redan tror att det är.
    Liksom inga alternativ. Det känns skönt.

    SvaraRadera
  4. hur skulle det kunna finnas alternativ?

    SvaraRadera