torsdag 22 september 2011

Ja, Gunnar, nu kan du göra det. Jag delar dina vackra visioner, det har jag alltid gjort. Vad skillnaden är vet jag inte; på nu och då. Det är så typiskt mig det där, att inte riktigt veta, att skriva att jag inte riktigt vet. Jag vet ju för fan bäst, för mig. Det är min åsikt men ändå inte.
Just det, ny deadline. Det ligger väl lite i grejen om visioner och att jag har så många (och fantastiskt stora), MEN, nu tänker jag också att jag kan skriva lite grann(kunnat har jag ju ett på ett plan alltid) och lite för mig är trots allt ganska mycket, det är jag övertygad om. Övertygad fast ändå inte. Låt mig spela på nån slags ambivalens, jag som är så trygg. Fyrkantigt är manligt sa de på go'kväll men det är bara en parentes utan parentes. Om dig och dina visioner kontra mina kan jag skriva. Om att skriva om musik, jag tror mig ha ett uppslag där. Mina visioner kan det ju skrivas hur mycket som helst om förresten, varför det inte blir nåt av dem, är det det som
är grejen? Min grej. Vi kör. Deeeeeeaaadliiiiiiiiiiiiiiine.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar