onsdag 14 december 2011

En redogörelse

När kommer folk hem egentligen?

6 kommentarer:

  1. Jag frågade Torkel och Christian igår och de kommer kvällen den 20nde, så jag gissar att Albin kommer då också? Obs att vi måste ta en fika på BC den 21 eftersom jag sticker till Skellhell 22a. MVH LISA

    SvaraRadera
  2. lisa sa det! 21a, BC, vilken tid är mest funktionell för alla? ska man satsa på lunch eller vill ni ta det efter plugget osv?

    SvaraRadera
  3. jamen visst! jag skulle även propagera för en kväll aktivitet i sann "tillbaka i stan" stämning - typ lite matlagning och tillhörande sysslesättning så som öl och samtal! vad sägs om detta?
    /ivar

    SvaraRadera
  4. har ni bytt ut mig mot en annan lisa?!

    SvaraRadera
  5. jag är nya lisa!
    jag säger bc på eftermiddagen för jag har skola på dagen

    SvaraRadera