söndag 5 juli 2009

I can’t explain the way I feel, there is a pressure on my chest. I can’t talk to you about this ‘cause I know what you would say. And I don’t blame you. I know you wanna make me smile but don’t, don’t.

det funkar ju alltid en stund. jag vill lyssna på "I need some fine wine, and you, you need to be nicer" fast jag redan druckit upp ett stort glas vin och jag gillar inte den låten. men den har en fin titel. platser är så kortvariga, man känner sig helt annorlunda helt plötsligt bara för att man bytt miljö. efter ett tag inser man att det blir exakt likadant, då du lägger in allt du inte gillade med föregående plats i allt på den nya platsen, och då är den förstörd också. jag ska hitta någonstans där allt är så olikt att det är helt omöjligt att tolka in någonting du känt någonsin. Så ska jag bo där, säkert sakna väldigt många människor, men ändå må bra över att jag inte påminns av något annat än det nya.


2 kommentarer:

  1. vinosoferar fint gör du och jag saknar dig

    SvaraRadera
  2. åh, jag saknar dig med. jag tycker vi ser andra säsongen av twin peaks i augusti, jag kanske klarar av att se det i göteborgs innerstad, borta från alla stugor och ugglor. och sista avsnitten på freaks and geeks. vi kan göra en spritkväll av det också, med semibillig sprit från stigcenter!

    SvaraRadera