torsdag 7 januari 2010

2009 i ett nötskal

Pojkar!
Mina begavade vänner!

Vilka fina stunder vi hade under jullovet! Det var väldigt vemodigt att komma tillbaka hit och tänka att det kommer dröja sa länge tills vi träffas igen. Det är nagot speciellt med soffgruppen pa G8E, speciellt när sa manga freaks samlas där samtidigt, som senast. Jag hoppas att Milky har aterhämtat sig fran förnedringen han utsattes för, och att Skipper inte har sa ont i pungen längre.

Tack Gunnar för det suveräna angreppet mot Torkel, när du utrbrast "Nolla!!!". Det var extremt roligt. Inte för att Torkel är det (tvärtom!); men förbaskat roligt var det!
------------------------------
Varför ska permafrosten smälta samtidigt som mellanvästerns grundvatten sinar och oljan tar slut? Snacka om ett miljö-mysterium! Vilket budskap har Han förborgat däri?

------------------------------
En fin skiva fran i ar som jag tror har gatt er förbi är Soulsavers "Broken". Spana in den! Särskilt laten med ordet "Shadow" i titeln, och "You will miss me wenn I burn". I den senares text kan manga kanske känna igen sig.

4 kommentarer:

  1. hehe, classics. jag kommer inte ihåg varför gunnar kallade mig nolla, har du några aningar? det var väldigt trevligt att träffa dig under jullovet, vi hann med några fina ciggpromenader!

    SvaraRadera
  2. vadå mysterium? allt hänger ju ihop i en fullständigt logisk kedja
    budskapet är i alla fall att grekerna hade rätt; måttfullhet är den högsta dygden

    SvaraRadera