lördag 30 januari 2010

jag o ellen köpte pizza på carlshem "pizzeria" (sjukt " " på den alltså)

orkar inte förklara men så här har jag skrivit på min twitter:

asså jävl AHSHAS JVÄAL!!! HAR JAG VÄNTAT 30 JÄVLA MINTUER FÖR EN PIZZA UTAN OST?!?? SKÄMTAR DOM ELLER!! ellen fick inte ens såsen på sin!!!

*HATAR MITT LIV*

hoppar från en bro snart.. lämnar lapp: de va ingen jävla ost på min pitsa!!!

det är fetaost utan smak (ok d smakar gummi) lite tomatsås här o där å tomater, typ kantbitar aldrig varit såhär rosenrasande i hela mit liv

*öppnar tio suröl samtidigt*

vill slänga ut pizzan genom fönstret på nån ful jävel me nvad fan ska jag då äta

ASSÅ JAG ORKAR INTE DET HÄR!!!!! VERKLIGEN INTE IN THE MOOD!!

överväger seriöst självmord med pizzan som reason, bara för att ge den jävla bagaren dåligt samvete!!!

va fan tänkte han<+???? "du, ska de va ost på den här eller?" "ne ja tror inte det" skämtar dom eller!!!!!!


ps. vi fick vänta 30 min på pizzan, + att den va klar när vi kom dit men han skulle baka nadra 5 minuter även fast han sa att dom va klara till oss. ingen kö eller nåt. kunde vi inte få betala å dra bara!!!!! jävla häxa

3 kommentarer:

  1. kan man skriva sådär långa inlägg på twitter?

    SvaraRadera
  2. det e flera, därav mellanrummen mellan dom

    SvaraRadera
  3. pizzeria carlshem är värdelöst ju

    SvaraRadera