torsdag 7 januari 2010

JJ

Tja! På nba.com presenteras varje vecka en ranking över ligans bästa rookies. I veckan placerades Jerebko på sjunde plats, så här stod det om honom: "It's no secret (or surprise) that Jerebko is a fan favorite in Detroit, where fans honor the Swede by wearing headgear of the Norse warriors and the arena blares a Viking horn after Jerebko's big plays." Dessutom pekas han ut som "steal of the draft", det vill säga den spelare av de som gick sent i draften som varit bäst, typ största överraskningen. Som om inte detta skulle vara nog länkas det till detta klipp som ett fan spelat in till JJ.

5 kommentarer:

  1. hehe, jag tyckte av någon anledning att tjejen i videon var cool. hon är ju värsta badass-b-ball-chick! plus att låttexten är imponerande lång. och jag vill tillägga att JJ verkar vara ett coolt fenomen, du får visa nån best of med honom nästa gång jag är på g8e!

    SvaraRadera
  2. mm, fjantig, men ändå lite cool måste jag säga! tjejen i videon alltså

    c

    SvaraRadera
  3. min uppfattning av tjejen är odelat positiv, jag tycker hon känns sjukt cool. och imponerande hängiven. bra jobbat!

    b

    SvaraRadera
  4. nya köldrekord i natt!
    hemavan, - 40.8
    gielas, - 40.2

    just nu minus 37 i vilhelmina

    SvaraRadera
  5. vad heter orginallåten? jag har gått runt och nynnat på den här låten hela dan.
    i alla fall, årets hittils bästa youtubeklipp med årets hittils coolaste tjej!
    sjukt bra dans också

    b

    SvaraRadera