torsdag 21 januari 2010


så himla bra!! missa inte slutet heller!!!!

17 kommentarer:

  1. sitter alla o lyssnar på vivian girls eller e d bara albin?

    SvaraRadera
  2. tjabba. glömde skriva att jag tycker att det här är väldigt bra! genialt. fan vad bra musik jag har lyssnat på idag allså, ojojoj! fast det var nog som bäst före lunch.

    SvaraRadera
  3. ska naturligtvis vara PUMPAR

    SvaraRadera
  4. mmm så jävla fantasilös så jag ba trycker igång det.... ska jag lyssna på vivian girls istället? e de spotifyable?

    SvaraRadera
  5. vaknade 9 idag. hämtade en bil. kom hem. webbade 30 min. gick å la mig. vaknade halv 2

    SvaraRadera
  6. nä, dom är bara ganska bra, det händer liksom inte med riktigt. smith westerns och no age är bättre.

    har du hört higher than the stars med pains of being pure at heart(du gillar väl dom?)? låten är grym och hela epn är bra, finns på spotify. testa också crystal stilts - love is a wave - äglåt. du måste även prova hanna hirsch - framtid och besvär.

    SvaraRadera
  7. jag tycker du borde lyssna på hirsch, man blir peppad.

    SvaraRadera
  8. alltså jag har lyssnat på dom en del gånger men dom fastnar aldrig i skallen, vet inte ens hur dom låter. tack för tipsen!!! hirsch kommer jag ihåg, hon är ju bra!

    tittar på the office nu, det är jätttekul

    SvaraRadera
  9. du!! du måste höra comet gain - why i try to look so bad. comet gain är bra, måste lyssna in mig där.

    SvaraRadera
  10. ok lugn nu inte så jävla mycket!!!

    SvaraRadera
  11. var på mcdonalds med julia idag. den snygga tjejen såg hur sliten och stressad ut som helst, jävla skit alltså, stackarn.

    SvaraRadera
  12. den snygga tjejen? på mcdonalds?

    SvaraRadera
  13. ah... christian vet kanske vem ja snackar om, nån till var också med när vi såg henne. vet inte vem

    SvaraRadera
  14. eller jag tyckte att hon var snygg, och christian tyckte att den andra tjejen var snygg

    SvaraRadera