fredag 8 januari 2010

GADDI LEIA





VARJE UNG POJKES FÖRSTA SEXUELLA FANTASI
.

13 kommentarer:

  1. hahaha. hon är inte särskilt gaddi ändå. så, jag sa det, hunt me down bitches!

    SvaraRadera
  2. torkel, problemet är att du saknar känsla för historia och traditioner; du kan inte uppskatta nostalgi eller affektionsvärden, för dig måste allting vara nytt och fräscht för att ha ett värde.
    du lever i en portmodern mardröm; rotlös och rastlös, ständigt på jakt efter det senaste, men oförmögen att inse att det verkligt värdefulla har du redan lämnat bakom dig. du flyr, men vet du vad du flyr från, eller var flykten ska föra dig?

    okej jag är cp, men jag älskar dig ändå!

    SvaraRadera
  3. skämt åsido, prinsessan leia är faktiskt ganska attraktiv i star wars filmerna.

    SvaraRadera
  4. jag var helt enkelt aldrig så tagen av starwarsgrejen, förutom starwarslegot självklart. you'll go your way and i'll go mine, dah dah dih dah dah!

    SvaraRadera
  5. i så fall saknar du fantasi!

    SvaraRadera
  6. Star Wars legot, för det första, är det värsta, inte ens riktigt lego. Början på Legos förfall. Leia är inte lika dålig, inte för att jag heller varit något större Star Wars-fan. Hon är fin och ser väldigt sympatisk ut. Att sexsymbolifiera(my bad) henne kan därför kännas lite fel, tycker jag, visserligen besitter hon något av den norlinska typen av dragningskraft. Hur som helst förstår jag dig Björn. Kattkvinnan smäller dock högre.

    SvaraRadera
  7. hela inlägget andas liksom guilty pleasure och är lite lätt obekvämt. cool.

    SvaraRadera
  8. hon var inte så gaddi på de där bilderna, men däremot i filmerna! särskilt när man var liten

    c

    SvaraRadera
  9. haha, kattkvinnan! ta av dig hatten albin!
    jag håller med om att hon är sexigare i filmerna, men det är ju alltid omöjligt att genom enstaka bilder fånga känslan i en hel film. i vilket fall, grymt fängslande när man var liten grabb!

    SvaraRadera
  10. starwarslegot gav mig många fina stunder. jag och bore byggde ihop rymdskepp sen la vi ut en massa saker på golvet i hans rum, varpå vi satte oss längst bort i rummet. sen körde man iväg skeppet allt man kunde in i väggen, och försökte få sönder skeppet så mycket som möjligt varje gång! fantastiskt kul

    SvaraRadera
  11. måste tillägga, albin, att blue roses - greatest thoughts är otroligt vacker! tack för tipset!

    SvaraRadera
  12. jag tycker det roligaste legot var det som inte hade något entydigt, på förhand bestämt, "mål". då kunde man bygga helt utifrån fantasin, sen riva det och bygga upp det på nytt på ett helt annat sätt. ritningar är överflödigt
    att förstöra däremot, är sjukt underskattat

    SvaraRadera
  13. man följde ju aldrig starwarsritningarna måste jag tillägga. men annars håller jag med dig. fantasi är underskattat. förstörelse är underskattat. vatten är underskattat när man är full, och slutligen. ångest är överskattat

    SvaraRadera