onsdag 28 mars 2012

Hälsningar från Abisko

Jag, Anna, pappa, Elsa och Chaplin är i Abisko sen i måndags. Halvdåligt väder med plusgrader och Lite regn men har hunnit med en längre skidtur i alla fall! Annars är det mycket radio, böcker och bastu som man fyller dagarna med här. Ser fram emot helgen och Umeå, är det någon som ska göra nåt förutom umeå Open då? Sen tänker jag bakisfilm hos någon, kanske på marmorvägen, på söndag? Och fika på BC, lördag eftermiddag? Mycket ska hinnas med! // Torkel

5 kommentarer:

  1. morjens! jag har skrivit tenta idag. nu är det idel gamman veckan ut.

    SvaraRadera
  2. det var jag, albin, som skrev hederna.
    /albin cool

    SvaraRadera
  3. på lördag är det ju shape up! på scharinska. klassiker!

    SvaraRadera
  4. åhh jag vill också vara i abisko, lyckliga fan.
    men wtf, regn? i mars?! jag blir typ rädd

    SvaraRadera
  5. hehe, jag tänkte på dig många gånger där, björn! mm, vädret är allt bra konstigt nuförtiden. man borde dra till fjällen ett par styckna nån gång, har ju tillgång till stugan i abisko så länge den inte är bokad av mina släktingar!

    SvaraRadera