fredag 5 februari 2010



Anna Järvinen spelar på på spåret ikväll!

8 kommentarer:

  1. ahmen jisses! jag som planerat en filmförfest. det blir iofs definitionen av "den som väntar på något gott..." att se reprisen imorn!

    SvaraRadera
  2. riktigt förälskad nu faktiskt. blev kär på chat roulette. på riktigt......... döda mig......

    det va den vackraste kvinnan jag någonsin sett, fantastiska läppar ansikte ögon och hår!!!! och hon var fransk och rkte gräs ur en bång!!!!!!

    SvaraRadera
  3. ååååh, hon sjunger "bara om min älskade väntar". så himla fint.

    SvaraRadera
  4. jag förstår dig vicke! chatroulette är dåligt på det sättet, man får en smak av alla, sen ba nextar dom en!

    SvaraRadera
  5. jag lyssnar på bobdylan-låtar på youtube, och blev lite kär i hans ex suze rotolo: http://1.bp.blogspot.com/_dCVZ3U_lipU/SStz9RduasI/AAAAAAAAMWA/tfi6DbQvpsc/s400/Dylan067.jpg

    hon ser som så mysig och perfekt att vara i kär i!

    SvaraRadera