måndag 15 februari 2010

Pilgrimsmusslor

Pojkar!

Jag vet att vi ses rätt snart(pepp), och att ni säkert lägger era sista slantar pa den resan, men har nagon lust att resa lite mer senare i var (slutet pa mars till början av april) sa far den/de hemskt gärna göra mig sällskap.

Jag (jag, jag, jag...!) ska nämligen aka runt litegrann i Europa da. Tänkte mig: Wien, Prag, (kanske Brno), Lidice, Krakow, Auschwitz och sedan upp till Warzawa. Fatta att shoppa i Polen!! Resplanen är naturligtvis förhandlingsbar.
Vore hemskt tacksam och glad över sällskap!

/ Partysugen kille

7 kommentarer:

  1. just den tiden tror jag passar mig dåligt, men ifall jag skulle lyckas klämma in det låter det som en suberb idé. bara centraleuropeiska kulturstäder, där det till på köpet är lönsamt att vara lastbar!

    b

    SvaraRadera
  2. jag far gärna till budapest också, där finns enligt utsago helt fantastiska judiska kvarter

    SvaraRadera
  3. detta är alltså riktat till pojkar endast? gills det om jag stoppar in en socka?

    och ang mitt huvud där: det huvud växte just fem hattstorlekar minst!

    SvaraRadera
  4. Nej alla som vill får vara med ("i våran karneval...!")

    Jag visste bara inte att det fanns en kvinna somn läste bloggen.

    SvaraRadera
  5. låter ju jävligt nice, även om jag kanske är mer sugen på att dra förbi frankrike. slutet av mars passar dock troligen dåligt med tentan, men jag får kolla upp det där

    SvaraRadera
  6. Och vem är Du, "Paul Kariya"?
    Det ändras sa ofta namn att man blir helt snurrig i bollen!

    SvaraRadera