måndag 8 februari 2010

Ett presumtivt dagboksinlägg

Det är natt typ, eller morgon, det beror på. Trött, fast inte så trött. Vecka imorgon, eller i dag. Vad bjuder den på? Det kan man verkligen fråga sig. Tiden går så fort ibland, men man vet aldrig vad man gör av dagarna. Försvinner. Det var fint väder i dag, solen värmde. Det var skönt. Fredrik Lundberg var roligast i dag, han sa: "Med flensost som bete gav jag mig ut i natten [och fiskade med snoppen]". Då skrattade jag. Det var kul. Det var mycket i dag som inte var kul, jobba var inte kul, engelska brunchen hos Oskar var lite kul ett tag. Vin hos Frida med Emil var kul, fast mest bara gött. I morgon är nog inte kul, då börjar ju veckan. Fast veckorna är också kul, annorlunda som, bra annorlunda men lite lika. Jag pratade med Wille nyss, han skulle till sitt jobb, vi sa: "Godnatt, ses i morgon, eller i dag, eller hur fan ska man säga."

"Jag vet inte vilka ni är. Ni vet inte vem jag är." - Mangan i Klungan

1 kommentar:

  1. jag gillar blogginlägg skrivna vid 5snåret. hur gick det med personen från studion? jag har vart lite nyfiken på det hela sen dess!

    SvaraRadera