torsdag 18 februari 2010

ni borde lyssna på Per Eglands skiva. den är bra.

5 kommentarer:

  1. jag har förresten blivit medveten om att monica faktiskt har en vacker sida! åtminstone i avsnittet där chandler och monica ska gifta sig. jag kom ihåg att vi diskuterade det nångång i julas.

    SvaraRadera
  2. jag vet inte, har lite svårt för både merkurius brinner och lust och hägring fast sundsvall är ju fin. skulle vilja tipsa om Northern Portrait(dansk jangleindie på matinée recordings - fett bolag)och deras nya skiva Criminal art lovers. om inte annat kanske något för Ivar.

    handlade inte monica-diskussionen om huruvida hon är smutsig eller ej? de brukar ju göra det.

    SvaraRadera
  3. här är skivan http://open.spotify.com/album/2gXOixBE57GBq5wluRGF19

    och sen ska det förstås vara sundsvall för dig.

    SvaraRadera
  4. asså min kritik mot monica är ju att hon är oren på något sätt, har lite svårt att specificera varför. men utöver det är hon ju en ganska osympatiskt karaktär rent personlighetsmässigt, det är nog den i serien som jag minst av allt skulle vilja umgås med. eller förresten, phoebe är faktiskt betydligt värre

    b

    b

    SvaraRadera
  5. egentligen är ju alla tjejer i vänner rätt dryga, samtidigt som killarna är awesome. ingen bra balans där! lyssnar på joanna newsoms nya nu, har bara hört 3 låtar hittills men lär vara episk!

    SvaraRadera