måndag 24 oktober 2011

9 kommentarer:

  1. jag åker till umeå den 2 november

    SvaraRadera
  2. va kul, kanske en presumtiv öl att inmundiga, vad vet jag!

    SvaraRadera
  3. jo, och fler därtill, en öl inmundigas sällan ensam. hade du något problem med den helgen gunnar? jag har för mig att det antyddes något i den stilen.

    SvaraRadera
  4. näedå. då har du fått något om bakfoten. men att få saker om bakfoten, njae, värre saker har hänt.
    ingen klander riktas åt dig från mig!

    SvaraRadera
  5. färskbulla! då var det väl bara det att björn skulle jobba hela helgen.

    SvaraRadera
  6. färskbulla haha

    kalla mig Bengsta! /sticks

    SvaraRadera
  7. nej jag jobbar inte, jag far till istanbul den 3e, kommer hem den 7e. hur länge stannarU?

    SvaraRadera
  8. det var sämre, mycket sämre. jag åker tillbaka den 9e.

    SvaraRadera