torsdag 13 augusti 2009

äntligen

har jag internet. min granne hjälpte mig: han ska nog bli användbar vid fler tillfällen.

kul att du tänkte på mig i stockholm ivar. jag var sjukt nere den kvällen över att jag inte var med. jag tröstade mig med öl, cigaretter och amerikanska office. den serien är inte så tokig! klart sämre än den brittiska, men ändå bra om man låter den stå för sig själv. spänningen mellan sekreteraren och skojaren är bättre i den amerikanska.

Upprop! De flesta av oss här finns på facebook, men inte alla. Och ibland vill man komma i kontakt mellan fyra ögon. Så jag efterlyser epostadresser till dessa personer:
Erik
Joar
Mjölkis (kan väl knappast använda khamul-adressen fortfarande?)
Gunnar

Skicka ett e-brev till antonrune@hotmail.com. Och hälsa förresten Erik att jag är ledsen att jag skrämde honom på festen: det var inte meningen. Men det är så sjukt roligt att hetsa honom att dricka eller ta emot saker, i och med att han reagerar med sitt klassiska "asså!" och en obetalbar min.

Nu ska jag gå till en cocktail-bar. Man lever bara en gång!
P-A

1 kommentar:

  1. ah anton du är som en tindersticks låt!

    du missade även en spektakulär (läs konstig) fest i horntulls, avskeds fest för julius, han fick en 1000 g hamburgare och jag dekkade på soffan!

    anton kan man ringa till dig?

    man borde hitta på ett sätt så att man kan sitta och supa i olika städer och hålla kontakt över skype!
    /lantz

    SvaraRadera