fredag 14 augusti 2009

Kära blogg.

Det var längesen jag skrev här, annat än halvt ironiska klagosånger på fyllan. För visst känner man lite extra för att klaga på världen när man är full, trots att man i själva verket inte alls mår dåligt. Och visst ska man klaga, man måste ju vara kritisk för att världen ska bli bättre! Och det kanske den blir, så fortsätt kritisera mina bröder, det är vårt enda hopp!

Nåja, det jag egentligen ville säga är att jag gillar hur den här bloggen har utvecklats på sistone. Vi hade en liten torka under högsommaren, men nu börjar det se bra ut igen. Jag gillar att vi rapporterar varandra om våra liv så att kontakten hålls uppe.
Själv har jag nyss varit i fjällen och vandrat. Det var så bra. Nu är jag hemma och lyssnar på BD, klagomålens kungar! Ikväll ska jag dricka öl. Och i framtiden vill jag besöka Rostock, samt Göteborg - ni verkar ha det så trevligt där! För övrigt är det rätt trevligt här i Umeå, finns ju mycket fint folk att umgås med. Ja, det var vad jag hade att säga för tillfället. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar