söndag 16 augusti 2009

söndag kväll

Intressant och initierat, Björn Högberg.

Har Torkel gjort sitt augusti-besök i Umea som han talade om i början av sommaren? Samtidigt som jag är glad över att han har det sa bra i Göteborg, är det ocksa ledsamt att notera hur han mer och mer fjärmar sig fran Umea. Tydligen finns fenomenet med cigg och "deeptalk" även i Göteborg. Kanske dags att ställa ultimatum?

Jag satt nyss vid kajen och läste, det var sweeeeeeeeeeeeeeeeeet.
Jag kan leva ett helt liv här i hemlighet!

Er in i döden trogne, P-A

2 kommentarer:

  1. nä, det har jag inte! ska hälsa på snart, ta flyget och vara där på två timmar, sen ska jag hälsa på dig i köln också! fenomenet med cigg och deeptalks finns här, men fenomenet med promenader med anton, cigg och deeptalks finns inte här, och det saknar jag.

    ahh, jag börjar tänka på den där thåströmtexten:

    Köpenhamn är bra om man inte vill vara med
    Det kan gå dar här utan att jag pratar med en själ
    Jag gillar barerna i mitt kvarter
    Och månen här är den vackraste som jag vet
    Man kan leva ett liv här i hemlighet

    nu kommer jag tänka på dig varje gång jag hör den! // din torkel

    SvaraRadera
  2. Torkel är som en sommarbris; förgänglig och svårfångad men ack så ljuv!

    Vad läste du förresten?

    SvaraRadera