måndag 31 augusti 2009

min favoritlåt för stunden:

5 kommentarer:

  1. alltså repeat ggr 150 dom två senaste dagarna. björn, det är ju ditt ansvar att visa sånt här för mig! det fanns i och för sig en sally shapiro-låt på hanna fahls 2006årsbäst-lista men "i'll be by your side" har inget mot "he keeps me alive"! har du sett att hon gjort en cover på "dying in africa"? kan inte bestämma mig om den dock, tror jag gillar nicolas makelberge mer, även om sallys röst är så ljus och dröms

    SvaraRadera
  2. Disco!
    Jag tycker nästan att I Know är hennes vassaste låt, men det är ju hård konkurrens

    SvaraRadera
  3. vad vi har samma musikpreferenser, björn! i know är min andra favoritlåt med henne, även om jag inte gillar den riktigt så mycket som he keeps me alive!

    SvaraRadera
  4. som fan att vi har
    i know är ju den som är mest disco, och i och med att det är det man eftersträvar är ju den per definition också bäst

    vad gäller dying in africa kan jag inte avgöra vilken som är bäst, men i och med att makelberge gjorde orginalet håller jag nästan hans version högre.

    SvaraRadera