tisdag 22 september 2009

Anton, Torkel, Ivar (och alla andra som kan tänkas vara intresserade)!
Det är enklare att kommunicera genom bloggen än att typ sms:a, så jag skriver här istället.
Hela tredje momentet av kursen jag läser är självstudiebaserat, vilket innebär att jag inte har några föreläsningar från och den 7e november tom. den 15 december. Det betyder i sin tur att jag är fri att göra vad fan jag vill under den tiden. Rastlös och ciggpåvackraplatser-sugen som jag är skulle det vara såväl lämpligt som trevligt att fara och hälsa på er (alltså Anton, Torkel, Ivar?) någon gång under den tiden. Så, vad sägs?

Det skulle också vara jättetrevligt om någon annan ville hänga med på äventyr, det är ju alltid trevligare att vara flera. Att ensam skulle vara stark är ju bara en värdelös liberal myt!

Således, boka in göde resa söderut i november!

Förresten, apropå november, har ni tänkt på hur bra Gone till November av Wyclef Sean är? Det ska lätt bli min themesong när september om någon vecka övergår till oktober.

6 kommentarer:

  1. jag har ingen aning om mitt schema för november, men du är alltid välkommen att hälsa på, det vet du! ska kolla upp, jag skulle verkligen vilja ta en tur förbi malmö och tyskland!

    SvaraRadera
  2. asså! Varför är det ett frågetecken efter Ivar? men inte efter Anton och Torkel! Så himla elakt, hade du tänkt vålgästa dem utan att riktigt ge dem något val?

    SvaraRadera
  3. det ser ju dumt ut om man frågar alla var för sig när det är samma fråga därav frågetecknet i slutet antar jag?

    förresten så hänger jag mer än gärna med om rodeo har börjat ge mig pengar då, beroende på summan

    och bore skriv till mig på msn nån gång så får ja fixa eller nåt

    SvaraRadera
  4. frågetecknet gäller ju alla - det vore ju dumt att sätta ett frågetecken efter varje namn i en uppräckning!

    björn du är alltid mer än välkommen och här kan man röka och kolla på danmark i horizonten! det kan hända att jag under november bor i nån annan stad pågrund av praktik - men förtillfället har jag ingenaning om vad som händer då!

    rostock - när drar vi? höstlovet e stryket pga föräldrar! det måste ju va ff!

    /lantz

    SvaraRadera
  5. ivar, jag åker till malmö 5 oktober för att hälsa på mina bröder, förväntar mig en ciggstund merej

    /g

    SvaraRadera
  6. Hej, jag gillar att läsa eran blogg!

    Alla som kommer till Malmö måste för fan hälsa på mig också. Åtminstone ringa mig.

    Lisagråsparv

    SvaraRadera