onsdag 16 september 2009

"you know, one of the most beautiful things in life, is when a boy finds the girl he loves, and in his mind, some of the things he want to do for that girl, are almost impossible. you see, i never been in love before, but god knows, i truly believe i'm in love with you, and these are some of the things i believe i can do."

idag har jag ingen skola och ska lyssna på soul om saknad, brustna hjärtan, bra kärlek, fina kvinnor och allt sånt där som livet handlar om. sen ska jag avrunda dagen med att gå ut med moas hund, oliver, som är mitt inte så frekventa ljus i vardagen! puss och kram från eran hängivna torkel.

2 kommentarer:

  1. Hörreduru torkel nu får du allt ta och skaffa dig någon att älska. din kärlekskrankhet börjar ju ta sig mer och mer desperata uttryck!

    nu är det iofs lättare sagt än gjort att skaffa någon att älska, men det här är ju banne mig ohållbart!

    SvaraRadera
  2. men, det är ju inte sant! musiken är ett så bra substitut till det, jag har mått bra hela dagen! sen kanske jag ska ta med mig ottie till göteborg när jag hälsar på, då behöver jag inte tänka på kvinnor för resten av livet, eller otties liv åtminstone:/. detta är hållbart sa jag te daj!

    SvaraRadera