måndag 14 december 2009

Björny i Köpenhamn!

Björnis åkte med Bore och en drös människor till Köpenhamn i helgen, så här såg det ut!



Björn kollar läget i Köpenhamn!


Björn vill vara i centrum!!! Inte bara i mitten


Björn går över en väg som är dödsfarlig att gå över, i sann vem fan bryr sig-anda


Trist med kö tycker Björn Högberg, 21, från Umeå


Björn är nöjd med nya polarna!


Planet Not Profit tycker Björn, annars får det va!


Björn får syn på något dödsspännande! Vad kan det vara?


Här leker Björn segrande revolutionär


Det här med demonstrationer var ju riktigt skoj!

9 kommentarer:

  1. hahaha var hittade du dom där? jag ser ju inte riktigt klok ut!

    SvaraRadera
  2. när jag tänker på det ser hela grejen ut att ha varit betydligt lamare än det faktiskt var, rackarns!

    jag lyssnar på last christmas med le sport och montt mardie, motbjudande men samtidigt skamligt lockande

    SvaraRadera
  3. den här bilden när jag klättrat upp i en järnställning var faktiskt riktigt häftig på riktigt.
    efter att ha klättrat upp flera meter över marken stod jag där uppe och eldade massorna, drog igång talkörer och knöt näven. jag kände mig som en våldsamt revolutionär agitator i en våldsamt revolutionär film. sjukt gaddit

    SvaraRadera
  4. haha!!! björny du e bäst!! hittade dom på bores facebook!! tycker du att bildtexterna passar in?

    SvaraRadera
  5. fan vad fint och roligt inlägg! och Björn, du utmärker dig som en ägare. Så sjukt mycket coolare än alla de andra som bara ser ut precis som de förväntas göra.

    SvaraRadera
  6. tack!! och ja, björn är bäst!!

    kolla vad jag fick på facebookchatten nyss

    Rosario

    hörru

    din prins

    vi får festa någon gång nu under julen

    pettan och boysen

    snacka lite oldschool

    SvaraRadera
  7. hehe. litet kul faktiskt.

    /g

    SvaraRadera
  8. åhå, tack för komplimangerna grabbar! kul att höra

    SvaraRadera