torsdag 3 december 2009

43 kommentarer:

  1. är matti profet i sin egen hemstad?

    SvaraRadera
  2. han lär ju va, men jag tycker vi var betydligt bättre

    SvaraRadera
  3. albin, appropå pomada och dennes sysselsättning:
    han kan ju knappast vara student, det är han på tok för cool för. men samtidigt kan han ju inte bara glida runt och vara skön hela dagarna, karln måste ju äta liksom.
    min teori är att han - i enlighet med sin ägarattityd - är en klassisk ströjobbare.
    eller - ännu bättre - så kanske han lever på soc?

    SvaraRadera
  4. fast iofs, den där övervintrade hc-aren med ganska långt, småkrulligt hår och hårband, du vet han som är ganska mörk, ser nästan medelhavsaktig ut, han verkar ju glida runt som heltidsysselsättning. han är iaf alltid överallt, det är typ omöjligt att gå utanför dörren utan att se honom.
    nu är han tillnärmelsevis inte lika cool som pomada, men dom kanske lever samma typ av liv

    SvaraRadera
  5. han som är straight edge?

    SvaraRadera
  6. exakt. eller ja, jag antar att vi syftar på samma kille

    SvaraRadera
  7. jag har för mig att han heter typ nåt vanligt namn, typ anders eller erik eller nåt. undra vad pomada kan tänkas heta

    SvaraRadera
  8. jag tror pomada har ett vanligt namn, men ett snyggt sådant, inte typ robert eller anders. ett vanligt, manligt working class hero-namn, såsom karl eller erik, tror jag starkt på. det får gärna vara åt raggarhållet, fast inte jimmie.
    om det visar sig att han heter kim lovar jag att hoppa från kolbäcksbron

    SvaraRadera
  9. hahaha!!!
    vad händer ikväll killar då...

    SvaraRadera
  10. björn o albin!! (christian ska ju på fecke t ydligen) va händer imorgonkväll? har varit på systemet nyss för ja jobbar till 21 imöra

    SvaraRadera
  11. haha nu låter jag astråkig, men jag måste faktiskt plugga, jag har tenta på lördag kl 9

    SvaraRadera
  12. du hade ju tenta i tisdags typ. ja ja what ever

    SvaraRadera
  13. du låter inte astråkig du e astråkig

    SvaraRadera
  14. men vafan, det är inte direkt så att jag har bestämt att tentan ska vara på en lördag, det är faktiskt christians pappas fel. sådeså

    SvaraRadera
  15. äsch du pluggar ju ändå hela tiden!!! nä men ta de inte så hårt baby jag e bara sur o grinig o uttråkad, liikeea aaalwaaays likee eeveerryydaaay
    and still I dance thru the rooms

    of the house
    of my dreamsNOT

    nothing 'round here is

    half as pretty as it seems

    and it won't get bigger

    it won't get better

    but put that record on and dance with me

    Until the Sadness Is Gone

    SvaraRadera
  16. it's all good, och på lördag kommer jag vara sugen på bäss (med poffe-uttal)

    SvaraRadera
  17. kan vi inte åka på session eller nåt... fast de e väl för kallt för det. kan vi inte supa hos er hela dagen och kvällen och natten, den som däckar flest gånger vinner!

    SvaraRadera
  18. jag behöver en visningsbild, den där google-symbolen är så fasligt ful

    förresten, någon, hur i helvete böjar man orange i skriven text?! som i meningen "den där ------- tröjan". orange, oranga, orangea???????? allt ser helknasigt ut!

    SvaraRadera
  19. ja det är svårt orangefärgade får du väl ta. apelsinfärgade. tröjan som är orange

    SvaraRadera
  20. jag kommer inte kunna sessiona på lördag, är upptagen fram till 15. men en redig eftermiddagsfylla skulle inte sitta helt fel

    SvaraRadera
  21. asså den där who do you love-låten som du la upp en video till är ju typ årets svängigaste låt!

    SvaraRadera
  22. allt jag har kvar är happy days, om nu bara sticks kan vara med i något avsnitt

    SvaraRadera
  23. säsong 4 är på väg på dvd, säsong 11 på datan.... mmmm

    SvaraRadera
  24. tja guys! ni suger. jag erinrar mig att det är korrekt att skriva orange i oböjd form, även orangea skall funka. ska chrillos pastillos på fest? du kan ju hänga på honom vishnu! det är väl den där punkspelningen på lördag va? jag ska iaf hälsa på emma imorgon, hon kommer hem då. jag är tydligen en ostrukturerad människa också, nä just det, var ju streberbarnet bjukuk som sa det! ha!

    SvaraRadera
  25. mm som om jag e tillräckligt NORMAL för att kunna hänga med christian till sin klassfest. det är ju ett omöjligt scenario

    SvaraRadera
  26. det är klart du får hänga med på klassfest om du nu skulle vilja det

    c

    SvaraRadera
  27. skulle inte kunna hänga med på klassfest om det vore min egen klass ens, tack ändå

    SvaraRadera
  28. man you're so queer!

    c

    SvaraRadera
  29. det skulle gå bra, du är ju skön och trevlig mot folk. intressant också.

    mögel är fett bra! jag tycker dock mycket bättre om låtarna från deras singel än om de på den där samlingsskivan(typ "mun mot munmetoden"), de var skrikiga.

    /Billy

    SvaraRadera
  30. ja men jag är ju tokig nu också glöm inte de men ja bla bla

    jag har bara hört en, som är asbra, den är skrikig! jag vill bli rektor eller nåt heter den

    SvaraRadera
  31. jag tycker den tillhör de sämre. kolla mobilen!!

    /Billy

    SvaraRadera
  32. kul det betyder att de finns fler bra låtar!!
    tack för inbjudan

    SvaraRadera
  33. duuuuude, vad hände med ciggen? värsta sveket ju!

    SvaraRadera
  34. vadå, jag smsade, cigg om 5. inget svar, kollade vid bron, inget svar, kollade vid svängen hem till er, inget svar. åkte hem, nu kollar jag på en film men ska typ lägga mig å sova istället.

    jag är dålig på att tränga mig på därför kom ja inte utan svar

    SvaraRadera
  35. har 2 roliga saker att berätta!

    SvaraRadera
  36. små saker är ofta dom bästa sakerna

    bh

    SvaraRadera