fredag 18 december 2009

HEJ BIBS!
Jag skojar ju bara med george michael och det hoppas jag att folk förstår. JAg har haft en ganska tråkig kväll med christi, björn, bore och erik. Erik tjatade hela tiden om att sexor borde få gå på UG, och det ligger fan nåt i det!! Det finns typ inget att göra ute egentligen. FAn vad det måste kosta för er när du sitter på internet lika mycket som du gör!! Men sluta inte!! För det är skitkul att få mess och mail av dig =)!!! Gå in på msn oim en stund, för det verkar skoj!
KRAM/ aNtOn

Du är väl rät snygg.... Men ajg är tn kär i dig för det!!
puss&kram/ aNtoN

hur går det med albin?? Bra hoppas jag! Jag har dig som intrsse nu, men du har tne mig så det kanske försvinenr snart!!!
kra,m/a Nrton

Ja jag tror att jag är kär i dig
Kram// Albin

Ok. sjuk. Ja, en msn var kulk från början, men nu måste man bara chatta med alla och det e så jävla jobbigt ju. Fast det skulle va trevligt at chatta emd dig nu! synd att det suger! JAg har klippt mig n och så sk ajag börja med vax! ballt va? Mm.

Kram/anton
Jag vete j om albin e kär i dig! JAg hoppas det. du skrev nyss i ett mail att du hade mesat mig på skunk, men det hade du inte!!! LÖGNARE!! Men du akn ju mena anton skunken så jag får väl kolla den nu!!
kram/ aNtOn

Hur går det med tönt-albin? får framtiden avgöra om ni blir ihop eler inte???.... det ska bli spännande att få veta vad framtiden bestämmer.....
Kram/a NtPON

Du är fan inne på skunk jämt!! men det är ju faktiskt bra!! JAg haed tänlt ladda hem det där msn mes........ MEn det kom upp nån jävla text om passport-komto och då blev jag bara rädd och stängde av datorn. Jag sk abe erik fixa det åt mig nån dag.
Vi ses i skolan!
KOMPISkramar/ aNtoN

3 kommentarer:

  1. what? vad är allt det där?

    c

    SvaraRadera
  2. vad betyder =)(= ?
    Jag fattar aldrig nåt när du och josse och alla skriver så och massa andra tecken. Det är ju omöjligt att förstå.
    Nu har jag kommit hem från ejrike. Varför är itne du hos typ josse? JAg och Ejri gick förbi dittt hus tidigare ikväll och då stod du och tapetserade på en dörr i ert kök.
    KRAM/ aNtOn
    Vad menar du med att det skulle va typiskt mej att snacka skit om Pär? JAg ska fan va med han nu. Så det så!
    Vi ses världens bästa bibi(du är den enda jag känner som heter det) / aNtOn
    HEJ BIBIS!
    Trevligt mail di skickade!!!
    Fan vad bra att det finns spray radio på skunk!! Just nu kan man lyssna på KRS-ONE så självklart gör jag det och det borde du också göra. Han/ dom (vet ej om det är en artist eller en grupp) är rätt bra. Du fattar väl atrt det är hiphop jag talar om. Det är ju det maqn ska lyssna på just nu. Tycker du att elden var brea?? Låten alltså. JAg kansek ska bränna den skivan. JAg får väl se om den är nåt.
    Vet du när soof kommer hem från haparanda?/ aNtOn

    SvaraRadera
  3. asså va? har det här typ hänt?

    SvaraRadera