tisdag 15 december 2009

Gamm-bjuckis är med i VK - Dubbelt!

http://vk.se/Article.jsp?article=318611

http://vk.se/Article.jsp?article=318721

Tyvärr har dom (som vanligt) klippt bort nästan allt bra som sades. Är det så jävla svårt att plocka russinen ur kakan egentligen? Dom påstår sig ju ändå ha adekvat utbildning, dom där journalisterna.

Kolla förresten kommentarerna på den andra länken (videon). Är alla som häckar på internet högerextremister? Har dom inget bättre för sig än att skriva kommentarer som ändå ingen läser? Det är ju precis lika dant på alla kommentarsfält på alla nyhetssidor! På något sätt verkar extremhögern i alla fall ha erövrat nätet.

10 kommentarer:

  1. Björn Högberg.

    Kissade på sig

    humor!

    /pär

    SvaraRadera
  2. haha pär! humor!!!
    synd att dom inte tog det bästa

    ping pong ikväll!!

    SvaraRadera
  3. hehe, värsta lekskoleargumenten. "det är inte miljövänligt att slå sönder saker heller, då måste nya tillverkas", undra hur länge personen behövde fundera för att komma på det. jag kommer hem imorn! blir det bastu eller? efter alla ätit middag kanske? folköl eller starköl? avrunda med en french kanske? fan vad jag längtar tills imorn.

    SvaraRadera
  4. du håller ju på att slå stort! skicka in några insändare!

    alltså pitchfork. såg för ett tag sedan att Noah and the whales fjoling fick betyget 2.6 av dem. av 10 alltså.

    /Billy

    SvaraRadera
  5. systemet idag då va?

    /Billy

    SvaraRadera
  6. 2.6!? den är ju jättebra! men grejen är väl att det måste vara mer lo-fi eller mer folkig folkmusik för att dom ska gilla det. dom är nog lite för mainstream för PF

    SvaraRadera
  7. vill du dra på systemet albin? kom förbi mig så drar vi!!!

    SvaraRadera
  8. men fan jag var ju på jobbet, har varit på systan nu. lyssnar på bandaleros för att komma i stämning.
    /billy

    SvaraRadera
  9. men fick du mitt sms? work it!
    lisa fransson ringde och berättade nyss att hon fick jobb där jag tipsade om henne!! kul va

    SvaraRadera
  10. ja, jag har svarat också. vad ska jag worka?
    /billy

    SvaraRadera