torsdag 3 december 2009

torsdag morgon, viktor mattsson

- har nyss promenerat i 30 min värsta snabbt!!!!!

- three on a porch

de här avsnittet e hur bra som helst

grabbarna ljuger för äldre brudar att dom e foreigners och är cameljockeys från tunisia. och så har dom hattarna bakochfram och grejer så dom ska se utländska ut

ralph malph säger mak mak hela tiden

- "made a phone call to Paramount Home Video and confirmed that Happy Days season 4 is scheduled to be released on December 9, 2008. TVonDVD has been notified but hasn't announced it JUST yet, keep watching, I expect the announcement to be made very soon." JAHA O VAR FAN E DEN DÅ

men JAHA det heter GÄNGET OCH JAG på svenska. vem fan e jag?

ok säsong 4 finns. och jagh arh ittat 11. men HUR FAN SKA MAN SE 5-10 DÅ?????? RRRRR

*hänger med mig själv på facebook*

ok amazon ska maila mig när season 5 becomes available

4 kommentarer:

  1. nu är du ju glad igen, va? roligt inlägg! promenaden alltså, så tidigt och i denna kyla.

    SvaraRadera
  2. mmm var på väg hem från jobbet, personalmöte! ajg har nyss fått en uppenbarelse. sticks downey, vilken jävla kille! ska fan tatuera in hans namn nånstans!! han e black, spelar trummer å e smal + cool. men ingen vill komma på richies fest för att sticks å kathleen e där å dom e coloured.. men fan. sticks. vilken jävla kille!! ett geni

    SvaraRadera
  3. haha sticks downey! kolla youtubeklippet jag tipsat om i deodato-inlägget!

    SvaraRadera
  4. kollade, har glömt hur det såg ut. tittar på RAF filmen

    SvaraRadera