söndag 19 april 2009


Hannah Montana kommer inom kort som långfilm, endast på bio!

9 kommentarer:

  1. Hannah "Scum Of The Earth" Montana.

    SvaraRadera
  2. Fint namn dock, är det Torgny Lindgren?

    SvaraRadera
  3. Nej för fan, det kom jag på själv. Men jag tar det som en komplimang, det är inte varje dag man likställs med den store Torgny!

    SvaraRadera
  4. jag gillar också ditt namn

    SvaraRadera
  5. Verkar dessutom vara en helt fantastisk historia. "She has the best of both worlds.. Now, she has to pick one" skvallrar om en hjärtkrossande intrig. Kanske är flickan ledsen, för att hon älskar de coola killarna hon hänger med på stranden och samtidigt sina snälla kompisar på ridkollot. Klyftan blir säkert större och större mellan dessa skilda världar.. Tills vändningen kommer som en blixt från klar himmel. Hon rider sen i solnedgången, på stranden, med killarna, med kompisarna.

    Hank

    SvaraRadera
  6. Vilket förbannat sammanträffande! För ungefär en timme sedan öppnade jag en pdf-fil på jobbet och upptäckte till min stora förskräckelse att det var ett reklamblad för premiären av Hannah Montana - The Movie, sanna mina ord. Någon hade alltså faxat in detta till fullmaktskontoret, med flit eller ej. Skumt var ordet.

    SvaraRadera
  7. Montana är ju fint. Där finns fina öringar.

    SvaraRadera