torsdag 23 april 2009

Vad är mest värt, att runka av sig eller avstå och drömma om sex?

7 kommentarer:

  1. Inget av dom dumsnut! Styrketräning eller joggning är the shit pervo

    SvaraRadera
  2. Nä, faktiskt. En timme efter din runk kommer du inte känna dig tillfredställd med dig själv för att du verkligen "orkade" runka, däremot kommer du det om du sprungit. Folk går inte omkring och skryter om att dom börjat runka värsta mycket nuförtiden, det är springa som gäller!

    SvaraRadera
  3. Styrketräning är dock rätt töntigt.

    http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=38481485

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att det ibland är mer värt att avstå, för då känner man sig inte lika smutsig och dessutom finns det en större chans (iaf för mig, vet inte hur det är med andra) att ha sexdrömmar!

    Anonym: Du kan ju inte avfärda runkandet dumsnut. Det vill säga om du inte är en robot utan lust, vars enda mål med livet är att träna sig till den perfekta kroppen, eller om du har så mycket sex att runkandet blir överflödigt, ett fenomen som jag aldrig hört talas om.

    SvaraRadera
  5. Jag håller med den anonyma; jogga eller annan fysisk träning är fett mycket mer tillfredställande, både på kort och lång sikt. Lusten är ju bara ett fängelse.

    Man kanske skulle ta och bli munk, och ägna sitt liv åt träning, studier och kontemplation.

    SvaraRadera
  6. Men frågan handlade ju faktiskt om vad som är mest värt mellan de två alternativen. Ni kan inte bara komma med en massa andra alternativ!
    Det är naivt att försöka undvika lusten, se bara på alla präster i celibat som har haft sex med småpojkar! Det är inte sunt att leva i kyskhet, man blir snarare mer pervers.

    SvaraRadera
  7. Tss, präster är ju representanter för kristendomen, svaghetens religion. Jag tror på inre sjäslig styrka, inte kristet svammel. Fast det är klart, nu är det ju faktiskt bara jag som svammlar!
    Av de två alternativen som fanns från början föredrar jag nog det förstnämnda. Fast egentligen rekommanderar jag en joggingtur;)

    SvaraRadera