tisdag 21 april 2009

Om någon är intresserad av att höra vad som mycket väl kan vara årets hittills skönaste låt, rekommenderar jag att ni klickar HÄR, och sedan lyssnar på låten The Strangers. Ett lika förunderligt som förtrollande stycke popmusik, som envist vägrat lämna mina öron under de senaste timmarna. Trolskt som tusan.
Hela skivan (Actor) finns på Pirate Bay, om ni känner för att i tysthet protestera mot Ipred-lagen.




Ett annat tips: man känner sig sällan som en lika good times ungkarlslirare som när man glider ner till Maxi fem minuter innan stängning och köper två Ben & Jerrys och en dosa General till kvällsfika. Rekommenderas mycket starkt, i synnerhet som det doftar så ljuvligt vårigt om kvällarna nu för tiden.
Egentligen tycker jag Ben & Jerrys är ganska överskattat, men extrapriser har en förmåga att locka fram obetänksamma impulsköp. Även en man med så aktningsvärd självdisciplin och förmåga att kontrollera sina köttsliga begär som Björn Högberg kan nämligen falla för frestelser from time to time. Hell, I’m just human after all *cool Daft Punk-referens*

4 kommentarer:

  1. Nu har jag bara lyssnat en gång på den där låten men helt övertygad blev jag inte. Tycker att den andra var bättre, Now Now eller vad den hette. Kram.

    SvaraRadera
  2. Jag lyssnar på Animal Collectives senaste nu med inställningen att jag nog inte förstår dem men jag märker nu att det är bra så jag fattar väl kanske.

    Kommentera mer hörni! Det blir roligt!

    SvaraRadera
  3. Okej, jag kommenterar! Men jag kommer inte på något att kommentera, det är liksom svårt att försöka argumentera för varför St Vincent och Animal Collective är bättre än du vill göra gällande!

    SvaraRadera
  4. haha roligt med ben and jerry, du bara osar cash

    SvaraRadera