söndag 19 april 2009

ok jag orkar inte skriva om fler dagar förutom den här, för den var så rolig

låg i sängen hela dagen tills jag åkte på casting för en huvudroll till en film som skulle visas på filmfestivalen (cool), sedan åkte jag till gamla stan där vi bärsade sjutvåer på taket och såg ut över världens finaste allt, och jag fick körv av brats! sedan åkte vi till johanna och käkade pannkakor och fortsatte bärsa tills jag mötte upp astrid och vi åkte hem till hennes helfinurliga pappa och rökte under hans köksfläkt... mmm fantastiskt

3 kommentarer:

  1. du lever det mest bisarra liv jag vet. jag vill komma och hälsa på nångång!

    SvaraRadera
  2. fan vad coolt om du får rollen!

    SvaraRadera
  3. hihi vilken vacker komplimang torkel! blir glad!

    och ja christian, ja räknar ju inte precis med det men det skulle va skitkul. hon som fixade dit mig tjatade jättelänge och sa att jag var perfekt för rollen haha

    SvaraRadera