tisdag 17 februari 2009

Arcade Fire har släppt en ny singel! (Eller så är den inte alls ny och jag är bara sen som vanligt). I vilket fall så heter den, revolutionärt så det ryker om det, Lenin (!) och är klart lyssningsvärd!
Även Beirut har släppt en ny singel, La Llorona kallad, som inte bör göra någon besviken.

Noomi Rapace kan mycket väl vara Sveriges vackraste kvinna. Vilka ögon!

Däremot rekommenderar jag absolut inte någon att se Daisy Diamond med henne i huvudrollen, det är bland det jobbigaste jag sett - en och en halvtimme oavbruten mänsklig förnedring och misär. Undvik.

Men vacker är hon, och det rejält (för att parafrasera Céline).

1 kommentar:

  1. fin uppdatering, tror inte jag hört nån av dom! och angående Noomi, jag kunde inte hålla med dig mer. Ett jävligt hårt vackert.

    SvaraRadera