tisdag 24 februari 2009

http://www.youtube.com/watch?v=2V4RUouIJgM

Det är ju verkligen väldigt fascinerande att vissa människor är helt basatta av att säga neger och negerboll så fort dom får tillfälle. Det verkar som att de ser det som en mänsklig rättighet att få säga negerboll, en jätteviktig rättighet som man måste försvara till varje pris. Man kan ju endast fantisera om vilka oerhört fasansfulla följder det skulle få om man inte längre får säga negerboll! Vad ska dom där politiskt korrekta negerna ta från oss sen liksom? Nubben?
Nej, det gäller att med alla medel kämpa för rätten att få säga negerboll!

Det är också fascinerande att en uppenbart retarderad människa som Carin Hjulström kan få ett eget program på SVT. "Jag tänker på alla barn som inte vet varför man inte får säga neger!"

Slutligen är det fascinerande hur snygg Jonas Hassen Khemiri är.

4 kommentarer:

  1. alltså den där carin var ju helt jävla störd

    SvaraRadera
  2. Jag gillar hur han förolämpar henne med Shazamet. Och angående hans skönhet, är den inte lite för ren och perfekt? Jag saknar någon skavank som gör det hela intressant:(

    SvaraRadera
  3. nej han är helt enkelt skitsnygg!

    SvaraRadera
  4. Jag kan möjligtvis bli provocerad av hans intellektuella perfektion, men det är bara för att man känner sig underlägsen isf.
    Annars instämmer jag med agenten!

    SvaraRadera