måndag 23 februari 2009

Jag tycker också att Johan Jönsson förtjänar ett eget inlägg, så därför slår jag två flugor i en smäll och lägger upp en bild på honom (den andra flugan som tas i smällen är själva bilden som sådan, det är nämligen estetiskt mer tilltalande med några bilder här och var. Det riskerar att bli en enda tjock textmassa annars.)
Så här ser han i alla fall ut!


Jag har börjat läsa hans "Efter arbetsschema" på rasterna under föreläsningarna nu, och slår på så sätt ett slag för humanismen mitt bland all torr samhällsvetenskap.

Som kontring mot Torkel lägger jag även upp en annan bild på K-G Bergström! Så här ser en lite festligare och hetare K-G Bergström ut, en K-G Bergström med glimten i ögat och som inte riktigt vet vad han ska göra av armarna:



1 kommentar:

  1. haha älskar K-Gbilden med helt sne fluga också, och så armarna.. haha, ljuv komik

    SvaraRadera