söndag 22 februari 2009

Plötsligt händer det. En trivial sak från andras perspektiv, men nånting som är så otroligt ångestbefriande ifrån ens eget. En promenad hem, och jag mår så himla, himla (Referens till Chrillovs) bra. Jag saknar er, på det bra sättet. Ni är som en Anna Järvinen låt, och jag önskar det inte fanns städer, eller att Umeå bytte plats med Partille.

Förresten, på spåret, jag skulle imponerat er med mina gissningar! jag tog Gällivare på 10:an, och flera andra grejer. Synd med Ingvar Oldsberg, men han måste ju leva sitt liv... Och gud vet att jag måste leva mitt!

1 kommentar:

  1. Love to my T!

    Jag var faktiskt riktigt dålig på Gällivare, lite pinsamt då det ligger i min landsända så att säga. Däremot var jag i högform under dom två andra resorna, Minneapolis tog jag på 10an, och Edinburgh gissade jag på redan på 10an, men jag var väldigt osäker och skulle inte vågat dra ifall jag faktiskt var med i programmet.
    Det var en mycket bra final tycker jag!

    SvaraRadera