söndag 22 februari 2009

ivar vad hände med dig egentligen

Jaadu.
Det var kul att spela på Corona. Ljudet var underbart och man fick feeling. Men efter spelningen fick jag uppleva den ångestframkallande köttmarknad som kallas för Corona. Hallonshots till polarna, knäppa upp fem knappar skjortan, bröla och skaffa kött.
Jag måste dock säga att det var hur kul som helst att bli full på gratis och hänga med ständigt habila vänner.
Efterfesten bestod av sångaren i Crystal Caravan som brölade Creedence Clearwater låtar.
En sån där efterfest som man ingentligen inte vill vara med som i teorin lät bra.

Folkmusikfestivalen hade varit bra om det inte hade varit så många bondepickelhäringar.

Förövrigt saknar jag livet i Göteborg på ett konstigt sätt.
Jag vill inte bo där egentligen men jag har en konstigt hemlängtan till mitt förra hem och alla männsikorna man hängde med då.

En stad där alla sköna människor bodde vore underbart. Det är svårt att hitta ett hem när man haft flera. Även om allt är bra så saknar man alltid nått.

Jag saknar coctailbaren.

Vi borde starta en klubb i umeå. Någon borde bidraga med stämmning i denna sömmninga stad.

6 kommentarer:

  1. ja en klubb! en klubb borde vi starta, hur svårt kan det vara? det finns ju ingenstans att gå här, eller?

    SvaraRadera
  2. Jag blir så jävla less på alla jävla bondepickelhäringar som förstör allt hela jävla tiden!!!!!!

    SvaraRadera
  3. KLUBBEN DÄR MAN KAN GUXA GUSSAR ALL NIGHT LONG

    SvaraRadera
  4. JAG SAKNAR OCKSÅ COCKTAILBAREN SJUKT MYCKET

    SvaraRadera