lördag 21 februari 2009

Igårkväll var vi några stycken på Corona. Det var första och sista gången som jag besökte det stället. Jag var så trött och satt och halvsov hela kvällen. En gång höll jag på att somna men Viktor väckte mig innan jag hann tippa ut ölen i min hand.

I kväll hoppas jag det blir roligt. Jonathan Johansson spelar på Scharinska,  han är så himla, himla (referens till hans kristna tro) bra. Jag vet dock inte om någon annan ska dit, men annars får man väl dra på folkmusikfestivalen eller nåt. 

Jag vill uppleva känslor, det är allt. Bara man känner att man lever blir det bra. Det blir bra.

2 kommentarer:

  1. jag kände att jag levde igår när jag busade runt med mitt rosévin och tog andras vin, synd du att du var så trött och så, stället livade ju inte precis upp en heller, men det var fint när vi träffade ida och dom spelade håkan!!!

    jag är helt bakis
    nu ska jag åka till stöcksjö

    SvaraRadera
  2. nej inte tog andras vin, tog andras öl (så klart!!!)

    SvaraRadera