tisdag 10 februari 2009

rutiner

Vilka fina intressen, Björn!
Det där med att förfesta på egen hand är faktiskt sjukt trevligt, jag gör det alltid. Dock inte vid datorn, utan mest genom att gå runt i mitt rum, alternativt duscha.

Jag vek mig av skratt när jag såg att "Ljus" var ett intresse. Sjukt fint!

Nu är det bara en tidsfråga innan vi ser HH!!!!! Fatta om han börjar med Brännö serenad.
Är Gunnar inbjuden till den här bloggen? Jag tror han kan tillföra mycket. Han är så oerhört sympatisk och lätt att prata med.

3 kommentarer:

  1. Hehe, men ljus är faktisk betydligt roligare än mörker!
    Gunnars alster kan redan avnjutas här, under pseudonymen Kusin Melvin. Mycket nöje!


    Tänk om han avslutar med Vi två 17 år.....
    DAAAAAAAH

    SvaraRadera
  2. Fina grabbar med fina intressen. Jag tror bestämt att jag ska redogöra för mina så fort jag kommit hem efter avslutad arbetsdag. Nu ska här taggas Håkan.

    Förfest är bäst i duschen.

    SvaraRadera
  3. Ibland leker livet, onekligen. Märkligt att vädret kan påverka på det viset. Fast naturen är är ju otrolig. Dessutom inger Håkan så härliga vårkänslor. Kär i en ängel hoppandes mellan vattenpussar.

    SvaraRadera