måndag 30 mars 2009

Just nu lyssnar jag på spellistan som heter ebba ebba, den består utav:

Olle Ljungström - Svenskt stål
Franke - Ställs mot dig
Olle Ljungström - Vi är som gjorda för varann
Olle Ljungström - Jag och Sverige
Air France - Collapsing at your doorstep
Franke - Ensamhetens anlete samt adress
Olle Ljungström - Kastrull
Franke - Aldrig förstå
Dungen - Du e för fin för mig
Dungen - Panda
Broder Daniel - I'll be gone
Olle Ljungström - Sju
Olle Ljungström - Nu är det jag som är kung
Air France - No excuses
Florence Valentin - Allt dom bygger upp ska vi meja ner
Eldvarn - Fångade av tiden som går
Air France - June evenings
Eldkvarn - Barn av sommarnatten
Broder Daniel - No time for us
Broder Daniel - Happy people never fantasize
Franke - Exil riktas inåt
Florence Valentin - Jag glömde bort att va rebell
Olle Ljungström - Blända livet
Florence Valentin - Haninge punks

Efter det ska jag nog lyssna på hitlistan!

2 kommentarer:

  1. Fin lista! Och vet du? Jag lyssnar på Ljungströms skiva just nu. Varför heter den ebba, ebba?

    SvaraRadera
  2. För att herr Antell sjunger så har ja för mig, EBBBAA EBBAA!!! det lät fint tyckte jag!

    SvaraRadera