tisdag 24 mars 2009

Vad längtar ni efter?

8 kommentarer:

  1. jag längtar efter inspiration till att skriva blogginlägg. känner mig själsligt tom.

    SvaraRadera
  2. dessutom längtar jag till sommaren då jag kan vara i min stuga och gå runt i linne och känna mig som en glad sommarpojke igen

    SvaraRadera
  3. Så sjukt svår fråga! Vid första anblicken verkar den ju ganska simpel, men ju mer man tänker på det desto svårare blir det att komma på någonting vettigt att svara.
    Jag ber om att få återkomma.

    SvaraRadera
  4. mm sommaren, flytta till astrid och rida på sommarängar, ödsliga öar och gamla hus

    och en filmkamera

    SvaraRadera
  5. Jag längtar efter att sitta och meta en sommarkväll på Stor-Kvammarn.

    SvaraRadera
  6. Alltså jag ska inte meta sommarkvällen.

    SvaraRadera
  7. jag vill se viktors nyansade snopptopp

    SvaraRadera