söndag 11 oktober 2009

1. jag måste trappa ner min blödighet på tidiga morgnar och sena kvällar. att bli tårögd av att en tjej i mtv:s "taking the stage" lyckas perfekt med sin rutin i deras uppsättning av nötknäckaren är en gnutta tragiskt, likaså att bli sentimental över att tyler och hans flickvän bråkar. jag får nog ändra min musiksmak, mitt filmtycke och överhuvudtaget min smak drastiskt så detta inte händer igen.

2. sluta röka när/om man får barn? jag insåg att jag i princip aldrig sett en rökande mamma/pappa som inte vart enerverad och otrevlig mot sitt barn. speciellt inte när barnet varit under 10 år.

3. flytta någonstans efter årsslutet? malmö? landsbygden? det tror jag skulle vara bra.

playlist för denna söndag (jag har verkligen inte börjat leva efter punkt 1): kate nash - little red, the tallest man on earth - the gardener - i want you, joanna newsom - peach, plum, pear, m. ward - never had nobody like you


6 kommentarer:

  1. jag är också så nuförtiden, gråter och blir tårögd till allt typ


    ps. titta alla vilken häftig jacka! inte så snygg men häftigt http://i36.tinypic.com/2q1tnqa.jpg

    SvaraRadera
  2. pretty badass, även om jag är lite som björn och inte riktigt fastnat helt för BD! ja, hur blir man mindre blödig snabbt egentligen? man är ju sällan särskilt blödig i sällskap med andra, kanske konstant umgänge i stora grupper? jag satsar nog på det.

    SvaraRadera
  3. jag vet inte, jag låter det vara. gör väl inget

    SvaraRadera
  4. är väl bra i viss mån, men min mån är alldeles för stor om detta nu blev grammatiskt korrekt.

    SvaraRadera
  5. jag ser inget fel i att bli rörd. själv tycker jag det är rätt skönt faktiskt, ibland känner man sig lite fånig

    SvaraRadera