söndag 25 oktober 2009

"Hör upp!"

;)
Milky, du förstar vad jag menar?

Hur som helst. Jag har tidigare bett om det och gör det nu än en gang: kan mjölkis och gugge höra av sig till mig? Ni finns ju inte pa boken, och boy-on-boy-action kan va kul.
Ni nar mig pa: antonrune@hotmail.com

Jag sitter och läser om människans valdtäkt av jordklotet. von Trier har nog rätt när han säger att han ger människan ungefär tre generationer till. När ska en renässans för den kristna apokalypsen äga rum? Var är Sabbati Zvi?
Jag älskar intellektuell humor.

Att gymma, dricka kaffe och röka inom loppet av en timme gör en fruktansvärt illamaende. Gör inte om mitt misstag! Gymma är över huvud taget sjukt trakigt (när inte Kalle pekar ut lustiga personer pa IKSU).

1 kommentar:

  1. men har du prövat att prettogymma? att läsa läsa och gymma om vartannat, typ växla mellan bänk och ezra pound. det äger iaf, man har liksom en fot i båda världarna

    SvaraRadera