torsdag 15 oktober 2009

Hörni grabbar, jag fick nyss veta att jag är släkt med den där ascoola umetjejen i Idol, ni vet hon som är överlägset bäst. Tove Östman Styrke heter hon. Vi är visst kusiner, eller nej förresten, tremänningar. Men i alla fall, shit asså! Jag borde nästan ta kontakt med henne, hon är ju i en klass för sig. Shit asså! Fan


Sjostakovitj är ju annars the shit just nu, inte minst hans 7:e och 9:e symfoni. Shit asså, fan vad bra skit


Visst är det förresten tillåtet att vara pretentiös här?

4 kommentarer:

  1. satan vad soft du är
    shit asså. fan

    SvaraRadera
  2. ett tips är shostakovitch åttonde stråkkvartett, ett av musikhistoriens stora mästerverk
    /g

    SvaraRadera
  3. fatta stämningen när man spelade sjunde symfonin i leningrad mitt under den blodigaste belägringen någonsin i världshistorien. vilken förbannad tapperhet och pliktkänsla!

    SvaraRadera
  4. ni grabbar allstå! stämningen var fin, jag minns det ännu som vore det igår.

    ivar är snygg och pretentiöst är bra.

    SvaraRadera