onsdag 28 oktober 2009

hej! tack för en kul kväll igår, jag hoppas det blir något av det här! helkul!

nu ska jag gå på en långpromenad, en hurtig långpromenad. hoppas att det blir något jag fortsätter med så tillslut kanske jag tillochmed klarar av att jogga. att åka skateboard går ju knappt längre så så kan jag ju inte motionera, och jag åkte så lite ändå. kanske för att det var kallt I OCH FÖR SIG.

jag ska börja med att lyssna på japanese whispers av cure, laddade hem det igår. dom bästa låtarna är lovecats och lets go to bed men dom andra är kanske lika bra, har inte hunnit lyssna så noga. sedan ska jag lyssna på boys dont cry (albumet, inte låten, den är lite uttjatad). fan vad det är bra, accuracy, plastic passion, 10.15 saturday night, so what, jumping someone else's train, fire in cairo. fan vänta nu? är det en samlingsskiva? vissa låtar är ju med på andra!!! äsch

kram
/

13 kommentarer:

  1. den skivan är sjukt bra!
    och vilken himla fin bild pa dig, Skipper.

    SvaraRadera
  2. mhm! the cure är aldrig fel

    c

    SvaraRadera
  3. ah jag vet anton!! så jävla bra, tack!
    mmhmm!!

    jag tycker förresten att det är kul att folk lagt in låtar på den gemensama gojlistan och även klubbförslagslistan!!!!! det gillar jag! vilka är det som lagt in? jag tycker vi kan fylla klubbhitlistan till oändlighet, alltid bra me tips!!! haha

    SvaraRadera
  4. fan vad jag inte gillade zoot woman-låten

    SvaraRadera
  5. jag har lagt in fyra eller fem låtar på klubblistan, häromdagen var det. jag kommenterade typ det här inlägget igår men det blev inget. håller med om att det var trevligt i tisdags! hoppas det blir av det här. fint initiativ av erik!

    SvaraRadera
  6. fyra eller fem? det är ju jättemånga inlagda, på gojlistan då? jaja ja för fan!! ja!!

    ps. jag ska på arbetsintervju om en vecka!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  7. avisst asså! nu har jag lagt till 4 på goj-listan också. gissa vilka? ledtråd: de äger.
    va äre för andra som lagt in grejs då?

    kul ralle! vad snackar vi för jobb?

    SvaraRadera
  8. gött!! jo jag vet inte, eller jo jag har en gissning!!!!!!
    på hemtrivsel! haha! coolt som fan zup tonight

    SvaraRadera
  9. tjabba! jag kommenterade en artikel på vk.se imorse, jag blev så arg när jag läste den igår så nåt var jag tvungen att skriva. det blev dock inte så bra för kommentaren fick bara vara 500 tecken och jag skrev först längre så jag fick ta bort å shit. lite ofokuserad var jag också, försökte liksom jobba samtidigt. så här skrev jag iaf:

    Det här är pinsam journalistik
    Hur svårt kan det vara att skriva om rätt art? På tidningens förstasida står det helt felaktigt öring och i artikeln blandas det friskt mellan lax, laxöring och öring. Lax ska det naturligtvis vara (även om det finns en och annan havsöring). Dåligt VK.
    Sedan är det Vattenfall som är den stora boven. Att hålla laxtrappan öppen kan väl inte vara någon större förlust. Lite mindre el blir det men tillrinningen till dammen är ju mycket större än det tappet skulle vara, även under vintern. Känns också jävligt dumt att de ska dö så här när så stora resurser läggs på att rädda bestånden.

    Vad som stod i artikeln spelar inte så stor roll. Det irriterande vara att Bertil Wallin på VK inte fattade att en lax INTE är en öring. Tvärtom verkade han tro just det.

    cool

    SvaraRadera
  10. så jävla bra albin!!!!! you go! sånt gillar jag!!!! släng tårtor på ditt elbolag!
    gillar du bilden?

    SvaraRadera
  11. hallal det var jag som la till lite!

    SvaraRadera