torsdag 29 oktober 2009

Oh shit! Har du gjort den Viktor?! Headern? Heter det så?

11 kommentarer:

  1. Något litet. Jag ska klippa mig litet idag. Nej det ska jag inte. Emmas mamma ska klippa mig litet idag.

    SvaraRadera
  2. haha ja den har jag gjort. eller jag har bara lagt in texten egentligen men jag tycker den blev fin! header, överskrift eller vadosmhelst funkar väl! coolt. hur? ska du göra det lite käckare?

    SvaraRadera
  3. jag tycker att klubben ska heta kitsch, det är så enkelt och lätt och man ka ngöra fett bra affischer eller nåt sånt om man ska ha det

    SvaraRadera
  4. den är perfekt! ja, alltså. jag ska mest klippa så det blir kortare på sidorna och bak typ som det var förut när jag hade klippt mig. det är så dyrt med frisör så jag testar.

    hur gör man med Kent efter Vapen och ammunition. så jävla tung. hur går man vidare?

    SvaraRadera
  5. col! ja testa för fan. ahha abbarn!!!
    jag ska fan lyssna på "skiten" nu

    SvaraRadera
  6. lyssna på socker och pärlor!

    SvaraRadera
  7. vad snackar du om? jag ser ju att du har gjort det redan.

    SvaraRadera
  8. haha jag trodde det var en låt som hette socker och pärlor. inte socker OCH pärlor

    SvaraRadera
  9. fy satan vad snyggt med KITSCH (r)!

    SvaraRadera