onsdag 21 oktober 2009

"I don't want to sound trite but you were perfect
The way you look could seriously make nature dysmorphic
I wish that you would kiss me 'til the point of paralysis
The way I flail my arms in front of you, it just embarrasses
I'll never turn my body clock back
And think about the things I'm glad I left out
Some things are best left unsaid."

jag hatar när man verkligen älskar 30 sekunder i låtar. oftast försvinner charmen om man bara lyssnar på dom delarna enskilt, så man tvingas stå ut med helheten för att få sin gnutta romantik. någon borde börja ta sig friheten att ta dom delarna och spinna vidare på texten och musiken i samma stil, så man kan få en helhet man njuter till fullo av. on another note, kom till göteborg allihopa, efter vecka 45 är jag så himla ledig efter ett fältarbete och en tenta, så då kommer jag bara sitta här på tredje långgatan och rulla mina fördömda tummar!

2 kommentarer:

  1. jag är pepp på att komma ned nån gång i november!

    c

    SvaraRadera
  2. du är så välkommen så! alltså radio depts ep "pulling our weight" är ett mästerverk, "we climb the wired fences", "i don't need love, i've got my band" och "somewhere else" är alla genidrag rakt igenom! det hör man till och med på titlarna!

    SvaraRadera